ДОГОВІР ПРО НАДАННЯ ПСИХОЛОГІЧНИХ ПОСЛУГ

М. Миколаїв

2025 рік

  1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
    1. Цей договір укладається між, Фізична особа-підприємець Захарова Наталія Сергіївна, дата запису в ЄДР про проведення державної реєстрації фізичної особи-підприємця 05.02.2023 Номер запису: 2010350000000259512 який діє як психолог (далі – «Психолог»), та [ПІБ Клієнта] (далі – «Клієнт»).
    2. Предметом цього договору є надання психологічних консультаційних послуг (далі – «Консультація») Клієнту.
    3. Психологічні консультації проводяться онлай з використанням спеціальних програм (наприклад, Google meet, Teams, Zoom) узгоджених заздалегідь із Клієнтом.
    4. Клієнт оплачує не лише саму консультацію, а час Психолога, який зарезервований спеціально для нього, незалежно від того, чи консультація відбулася, за винятком ситуацій, коли сесію скасовано згідно з правилами цього договору (див. Пункт 3 цього договору).
  2. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН
    1. Психолог має право:
      • Визначати підходи, техніки та темп роботи залежно від запиту та стану Клієнта.
      • Переривати або завершувати роботу з Клієнтом у випадку систематичного недотримання домовленостей, вживання речовин Клієнтом за 24 години перед сесією, що може призвести до зміни психічного стану, агресивної поведінки чи порушення особистих меж.
    2. Психолог зобов’язується:
      • Проводити психологічні консультації у встановлений час, заздалегідь узгоджений із Клієнтом.
      • Дотримуватись етичних норм, принципів конфіденційності та професійної етики.
      • Повідомляти про зміни в графіку чи форс-мажори завчасно.
      • Надавати якісні психологічні консультації відповідно до своєї кваліфікації.
      • В разі відсутності кваліфікації щодо запиту зі сторони Клієнта, перенаправити Клієнта до інших спеціалістів.
    3. Клієнт має право:
      • Отримувати кваліфіковану психологічну підтримку.
      • Звертатися з питаннями щодо процесу консультацій.
      • Робити паузу або завершувати роботу з психологом, дотримуючись умов завершення (див. п.6);
      • Очікувати повагу до своїх кордонів і конфіденційності.
    4. Клієнт зобов’язується:
      • Поважати домовленості щодо розкладу психологічних консультацій.
      • Здійснювати оплату за психологічні консультації у встановленому порядку.
      • Попереджати про скасування чи перенесення консультації не пізніше ніж за 24 години.
      • Організовувати собі безпечний і конфіденційний простір для сесії, де відсутні інші люди, які можуть порушити приватність. Недотримання цих вимог, порушує правила конфіденційності. Відповідальність за це несе Клієнт.
      • Забезпечити стабільне інтернет-зʼєднання для проведення онлайн-консультації.
  3. ТРИВАЛІСТЬ СЕСІЇ, ОПЛАТА ТА УМОВИ ВІДМІНИ СЕСІЙ
    1. Тривалість однієї консультації становить 50 хвилин.
    2. У разі запізнення Клієнта консультація не подовжується та завершується у запланований час.
    3. Якщо Психолог запізнюється, він зобов’язується провести повну 50-хвилинну сесію або домовитися про інший формат компенсації.
    4. Вартість однієї консультації становить 1500 гривень (одна тисяча пʼятсот гривень).
    5. Оплата здійснюється до початку сесії шляхом переказу коштів на рахунок ФОП Психолога (реквізити надаються окремо).
    6. Протягом одного року з моменту підписання договору вартість консультацій фіксується і не змінюється.
    7. У разі, якщо Клієнт не попередив про скасування сесії за 24 години до запланованого часу, консультація вважається проведеною, і її вартість не повертається.
    8. Якщо Психолог не попередив про скасування сесії за 24 години, Клієнт має право на безкоштовну перенесену сесію або повернення коштів.
    9. Форс-мажорні обставини (захворювання, відключення електроенергії, відсутність звʼязку, вимкнення мережі інтернет, тощо) розглядаються окремо за погодженням сторін.
  4. СТАН КЛІЄНТА ТА ПРОЦЕС
    1. Психологічні консультації можуть впливати на емоційний та психологічний стан Клієнта, викликаючи зміни у настрої, сприйнятті та поведінці.
    2. Під час проходження серії консультацій Клієнт дотримується рекомендацій не здійснювати різкі зміни в житті (наприклад, розлучення/розрив стосунків, різка зміна діяльності/звільнення з роботи, переїзд, тощо) принаймні під час консультацій. Психолог не несе відповідальності, щодо недотримання цих рекомендацій.
    3. У процесі консультацій можливі тимчасові загострення емоційного стану, що є частиною роботи над особистими темами та інтеграції змін.
    4. Якщо Клієнт відчуває значне погіршення самопочуття, зокрема суїцидальні думки, сильну тривогу або депресивний стан, він зобов’язується повідомити про це Психолога для можливого коригування процесу надання психологічних послуг.
    5. У разі необхідності Психолог може рекомендувати консультацію у додаткового спеціаліста (психіатра, лікаря, кризового психолога).
  5. ВІДПУСТКА ТА ПЕРЕРВИ В КОНСУЛЬТАЦІЯХ
    1. Відпустка Психолога:
      • Психолог має право на відпустку. Про заплановану відпустку Психолог повідомляє Клієнта не менше ніж за 2 тижні.
      • Під час відпустки консультації не проводяться, а їхнє відновлення відбувається після повернення Психолога до роботи.
    2. Відпустка Клієнта:
      • Клієнт має право зробити перерву в терапії та повідомляє про це Психолога не менше ніж за 1 тиждень.
      • Якщо перерва триває більше ніж 1 місяць, Психолог не гарантує збереження попереднього часу для консультацій.
  6. ПРИПИНЕННЯ КОНСУЛЬТАЦІЙ
    1. Якщо Клієнт вважає, що йому слід припинити отримувати консультації, він зобов’язується повідомити про це Психолога, щоб мати можливість екологічно завершити процес.
    2. Завершення терапії включає підсумкову сесію, на якій Психолог та Клієнт можуть обговорити досягнуті результати, можливі подальші кроки та способи підтримки психологічного стану після завершення роботи.
    3. Клієнт може припинити терапію в будь-який момент, попередивши про це не менше ніж за одну сесію до завершення.
  7. КОНФІДЕНЦІЙНІСТЬ
    1. Уся інформація, отримана Психологом під час консультацій, є конфіденційною і не підлягає розголошенню третім особам без згоди Клієнта, за винятком випадків, передбачених законодавством України, (наприклад, коли є загроза життю Клієнта або його близьких) або за письмовою згодою Клієнта.
  8. ТЕРМІН ДІЇ ДОГОВОРУ
    1. Договір набирає чинності з моменту підписання і діє протягом одного року.
    2. Кожна зі сторін може припинити співпрацю, повідомивши іншу сторону не менше ніж за 7 днів.